Powrót

Realizacje

Szkoła karmienia LOVI

Klient  zgłosił się do nas z zadaniem opracowania nowej strategii marki LOVI, stworzenia platformy komunikacyjnej i strategii serwisu edukacyjno-produktowego.

Szkoła karmienia LOVI

Do momentu stworzenia nowej strategii i serwisu edukacyjno-produktowego marka posiadała stronę wyłącznie produktową, która nie umożliwiała interakcję z użytkownikami. Nie była również obecna w kanałach social mediowych.

LOVI mimo posiadania badań medycznych oraz unikalnych cech produktów przyjaznych karmieniu piersią plasowała się zdecydowanie niżej niż konkurencja na wymiarach: naturalność, medyczność, eksperckość, bezpieczeństwo, profesjonalizm. Czyli na tych wymiarach, na których powinna być budowana marka premium oferująca wysokiej jakości akcesoria dla niemowląt.

Kolejnym problemem była słaba świadomość marki wśród osób z personelu medycznego odpowiedzialnego za rekomendację akcesoriów do karmienia.

Po przeanalizowaniu wizerunku marki, jej benefitów i RTB oraz potrzeb matek z segmentu premium stworzyliśmy strategię marki skupioną wokół karmienia piersią i eksperckości. Zaproponowaliśmy następujące narzędzia komunikacyjne realizujące strategię:

  1. Ścisła współpraca z położnymi w zakresie wspierania karmienia piersią

Postawiliśmy na edukację personelu medycznego. Stworzyliśmy stronę dedykowaną położnym „Strefa położnej”, na której mogą one zamówić materiały dydaktyczne o karmieniu piersią (do wykorzystania w szpitalach i szkołach rodzenia), dowiedzieć się o najnowszych szkoleniach i konferencjach, podzielić się wiedzą na forum i wygrać atrakcyjne nagrody.

Odwiedź  stronę Strefa Położnej>>

  1. Przygotowanie videoszkołę karmienia piersią

Wspólnie z redakcją miesięcznika Dziecko i portalu eDziecko przygotowaliśmy kilkuodcinkowy serial edukacyjny, dzięki któremu mamy dowiadują się jak karmić piersią i przezwyciężyć problemy z nim związane. Powstała specjalna sekcja o karmieniu w ramach portalu eDziecko. Po zakończeniu akcji niestandardowej udostępniliśmy filmy na kanale marki na Youtubie oraz na fanpage’u i w serwisie LOVI.

  1. Strategia i prowadzenie serwisu edukacyjno-produktowego dedykowanego karmieniu

Zaproponowaliśmy strategię strony jako serwisu bogatego w treści edukacyjne, zawierającego ciekawe narzędzia , forum i pomoc ekspertów w zakresie karmienia. Stworzyliśmy miejsce oferujące wsparcie w nauce karmienia, pokazujące markę jako eksperta w tej dziedzinie.

Na stronie zakomunikowaliśmy trzy unikalne cechy marki: badania medyczne, program Sprawdzone Innowacje i ochronę odruchu ssania.

Strona jest przez nas stale zasilana w artykuły na temat karmienia i opieki nad dzieckiem. Prowadzimy na niej również program lojalnościowy, w którym użytkowniczki dzięki aktywności na forum wygrywają produkty LOVI.

Obejrzyj serwis LOVI>>

  1. Prowadzenie komunikacji wspierającej karmienie piersią na fanpage’u marki, na Facebooku

Na fanpage’u LOVI budujemy wizerunek marki naturalnej, eksperckiej, prestiżowej, a zarazem bliskiej i czułej. W ramach działań socialowych prowadzimy program „Wsparcie w karmieniu” zachęcający mamy do zadawania pytań i zgłaszania problemów z karmieniem oraz dzielenia się wiedzą przez matki, które owe problemy pokonały.

Obejrzyj fanpage LOVI>>

  1. Przygotowanie profesjonalnego przewodnika po karmieniu piersią

We współpracy ze specjalistami w dziedzinie laktacji, pediatrii i neurologopedii stworzyliśmy przewodnik „Szkoła karmienia piersią” stanowiący kompendium wiedzy na temat karmienia dla młodych mam. Poradnik jest rekomendowany i rozdawany przez personel medyczny w szpitalach i szkołach rodzenia.

Obejrzyj przewodnik>>

Szukasz agencji, która dobrze zatroszczy się o Twoją markę?

Daj nam szansę się wykazać.

Przyjdź

ul. Klimczaka 8A/14 02-797 Warszawa


NIP: 951-197-00-46
REGON: 142109468
ul. Klimczaka 8A/14
02-797 Warszawa


NIP: 951-197-00-46
REGON: 142109468