Realizacje
Blogosfera Canpol babies
Otrzymaliśmy zadanie stworzenia platformy komunikacji z blogerkami, które zgłaszają się z prośbą o produkty.
Zaobserwowaliśmy, że młode mamy mają silną potrzebę chwalenia się swoimi pociechami, co owocuje zakładaniem blogów i opisywaniem wspólnie spędzanych chwil z dzieckiem. Chętnie dzielą się na blogach opiniami na temat produktów i organizują konkursy, które zwiększają poczytność blogów.
Wyzwanie i cele
Przed uruchomieniem programu „Blogosfera” nasz klient otrzymywał kilkadziesiąt próśb miesięcznie o przekazanie akcesoriów do testów lub jako nagród w organizowanych przez blogerki konkursach. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw blogującym mamom i stworzyć miejsce, w którym będą się gromadzić i tworzyć społeczność wiernych ambasadorek marki. Nowe narzędzie w postaci „Blogosfery Canpol babies” miało realizować następujące cele:
- Budowanie sieci dobrej rekomendacji produktów Canpol babies na stronach zewnętrznych.
- Budowanie dobrych relacji z blogerkami. Docenienie i dowartościowanie tych mam, których blogi są mniej popularne.
- Wzmocnienie ruchu w serwisie i jego pozycji w wyszukiwarkach.
- Reklama nowości oraz akcesoriów z core’u produktowego.
Mechanizm działania „Blogosfery”
Blogosfera Canpol babies to miejsce, w którym mamy co miesiąc zgłaszają się w celu otrzymania produktów do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach. Zadaniem każdej z nich jest opisanie działania Blogosfery na swoim blogu, zanim otrzymają produkt. Dzięki temu informacja o programie rozprzestrzenia się wśród blogujących mam i ich czytelniczek.
W każdym miesiącu zgłasza się kilkadziesiąt blogerek do udziału w programie. Te, które przejdą selekcję, bardzo chętnie chwalą się recenzją lub organizowanym konkursem na facebookowym fanpage’u Canpol babies i forach internetowych. Dzięki temu wzrasta liczba pozytywnych rekomendacji w sieci społecznościowej.
Poznaj „Blogosferę Canpol babies”>>
Szukasz agencji, która dobrze zatroszczy się o Twoją markę?
Daj nam szansę się wykazać.