Powrót

Realizacje

Strategia serwisu Przedszkoland

Otrzymaliśmy za zadanie stworzenie strategii serwisu Przeszkoland, na którym rodzice małych dzieci znajdą opinie o przedszkolach oraz wiedzę na temat rozwoju i wychowania małego dziecka.

Strategia serwisu Przedszkoland

Postanowiliśmy postawić na eksperckość, wysoką jakość contentu oraz budowę społeczności. Zaproponowaliśmy, aby Przedszkoland prócz bazy i porównywarki placówek przedszkolnych zawierał artykuły edukacyjno-poradnicze, stałe konkursy, forum wraz z pomocą ekspertów.

Wyznaczyliśmy serwisowi dwa podstawowe cele:

  1. Zgromadzenie dużej bazy placówek wiarygodnie zaopiniowanych przez rodziców,
  2. Zbudowanie stałej zaangażowanej społeczności rodziców.

Jako główną grupę odbiorców obraliśmy mamy małych dzieci. Jest to wspaniała, zaangażowana i emocjonalna grupa odbiorców chętnie uczestnicząca w dyskusjach i często wypowiadająca się w mediach społecznościowych.

To właśnie mamy są głównymi decydentami przy wyborze produktów i usług dla dzieci. Sprawują opiekę nad niemowlęciem i małym dzieckiem, a następnie przekazują malca w „dobre ręce” niani, przedszkolanek lub opiekunek żłobkowych.

Największy potencjał dla marki Przedszkoland stanowią kobiety poszukujące prywatnych placówek opiekuńczych, bowiem to prywatne przedszkola i żłobki są głównym celem marketingowym i źródłem dochodu portalu. Kobiety te to wykształcone, świadome mamy, którym zależy na zdrowym, bezpiecznym i wszechstronnym rozwoju dziecka. Ufają autorytetom, ekspertom, wybierają produkty i usługi premium, sprawdzone, profesjonalne, innowacyjne, rekomendowane przez ekspertów. Chętnie czytają wysokiej jakości treści poradnicze dotyczące wychowania dziecka. Dlatego zasililiśmy Przedszkoland w treści eksperckie, interesujące dla tej grupy i zapewniające powracalność na stronę.

Oparliśmy naszą strategię na trzech insightach konsumenckich:

  1. Oddaję w obce ręce mój największy skarb – te ręce muszą być mądre, troskliwe i bezpieczne –posiadające najwyższe rekomendacje.
  2. Mam zaufanie do autorytetów i ekspertów, a także do opinii doświadczonych rodziców.
  3. Pójście mojego dziecka do żłobka, przedszkola to symboliczne odcięcie pępowiny, któremu towarzyszy stres, lęk i niepewność

Chcieliśmy aby rodzice opisali Przedszkoland jako serwis dający eksperckie, wiarygodne wsparcie rodziców przedszkolaka w wyborze placówki opiekuńczej i w wychowaniu przedszkolaka. A także jako miejsce, w którym mogą poznać innych rodziców i zasięgnąć porady ekspertów, a przy okazji wygrać nagrody dla swojego dziecka.

Zaproponowaliśmy zestaw narzędzi mający zbudować pozycję i wiarygodność Przedszkolandu:

  • wyszukiwarko-opiniarka przedszkoli,
  • wysokiej jakości artykuły z możliwością oceny i komentowania na forum,
  • eksperci na forum (odpowiadający na pytania rodziców),
  • program lojalnościowy – comiesięczne nagrody za aktywność na forum,
  • opinia miesiąca – nagroda za najbardziej szczerą i rzetelną opinię pozostawioną przez rodzica na temat przedszkola
Sprawdź realizację naszej strategii na Przedszkoland.pl>>

Przeczytaj nasze wybrane artykuły: 

Zdrowe przekąski dla przedszkolaka>>

Uczymy przedszkolaka samodzielności>> 

12 cech dobrego przedszkola. Na co zwrócić uwagę>>

15 rad na nocne lęki niemowlaka>>

Strategia serwisu Przedszkoland

Szukasz agencji, która dobrze zatroszczy się o Twoją markę?

Daj nam szansę się wykazać.

Przyjdź

ul. Klimczaka 8A/14 02-797 Warszawa


NIP: 951-197-00-46
REGON: 142109468
ul. Klimczaka 8A/14
02-797 Warszawa


NIP: 951-197-00-46
REGON: 142109468