Realizacje
Strategia serwisu Przedszkoland
Otrzymaliśmy za zadanie stworzenie strategii serwisu Przeszkoland, na którym rodzice małych dzieci znajdą opinie o przedszkolach oraz wiedzę na temat rozwoju i wychowania małego dziecka.
Postanowiliśmy postawić na eksperckość, wysoką jakość contentu oraz budowę społeczności. Zaproponowaliśmy, aby Przedszkoland prócz bazy i porównywarki placówek przedszkolnych zawierał artykuły edukacyjno-poradnicze, stałe konkursy, forum wraz z pomocą ekspertów.
Wyznaczyliśmy serwisowi dwa podstawowe cele:
- Zgromadzenie dużej bazy placówek wiarygodnie zaopiniowanych przez rodziców,
- Zbudowanie stałej zaangażowanej społeczności rodziców.
Jako główną grupę odbiorców obraliśmy mamy małych dzieci. Jest to wspaniała, zaangażowana i emocjonalna grupa odbiorców chętnie uczestnicząca w dyskusjach i często wypowiadająca się w mediach społecznościowych.
To właśnie mamy są głównymi decydentami przy wyborze produktów i usług dla dzieci. Sprawują opiekę nad niemowlęciem i małym dzieckiem, a następnie przekazują malca w „dobre ręce” niani, przedszkolanek lub opiekunek żłobkowych.
Największy potencjał dla marki Przedszkoland stanowią kobiety poszukujące prywatnych placówek opiekuńczych, bowiem to prywatne przedszkola i żłobki są głównym celem marketingowym i źródłem dochodu portalu. Kobiety te to wykształcone, świadome mamy, którym zależy na zdrowym, bezpiecznym i wszechstronnym rozwoju dziecka. Ufają autorytetom, ekspertom, wybierają produkty i usługi premium, sprawdzone, profesjonalne, innowacyjne, rekomendowane przez ekspertów. Chętnie czytają wysokiej jakości treści poradnicze dotyczące wychowania dziecka. Dlatego zasililiśmy Przedszkoland w treści eksperckie, interesujące dla tej grupy i zapewniające powracalność na stronę.
Oparliśmy naszą strategię na trzech insightach konsumenckich:
- Oddaję w obce ręce mój największy skarb – te ręce muszą być mądre, troskliwe i bezpieczne –posiadające najwyższe rekomendacje.
- Mam zaufanie do autorytetów i ekspertów, a także do opinii doświadczonych rodziców.
- Pójście mojego dziecka do żłobka, przedszkola to symboliczne odcięcie pępowiny, któremu towarzyszy stres, lęk i niepewność
Chcieliśmy aby rodzice opisali Przedszkoland jako serwis dający eksperckie, wiarygodne wsparcie rodziców przedszkolaka w wyborze placówki opiekuńczej i w wychowaniu przedszkolaka. A także jako miejsce, w którym mogą poznać innych rodziców i zasięgnąć porady ekspertów, a przy okazji wygrać nagrody dla swojego dziecka.
Zaproponowaliśmy zestaw narzędzi mający zbudować pozycję i wiarygodność Przedszkolandu:
- wyszukiwarko-opiniarka przedszkoli,
- wysokiej jakości artykuły z możliwością oceny i komentowania na forum,
- eksperci na forum (odpowiadający na pytania rodziców),
- program lojalnościowy – comiesięczne nagrody za aktywność na forum,
- opinia miesiąca – nagroda za najbardziej szczerą i rzetelną opinię pozostawioną przez rodzica na temat przedszkola
Sprawdź realizację naszej strategii na Przedszkoland.pl>>
Przeczytaj nasze wybrane artykuły:
Zdrowe przekąski dla przedszkolaka>>
Uczymy przedszkolaka samodzielności>>
12 cech dobrego przedszkola. Na co zwrócić uwagę>>
15 rad na nocne lęki niemowlaka>>
Szukasz agencji, która dobrze zatroszczy się o Twoją markę?
Daj nam szansę się wykazać.