Realizacje
Szkoła karmienia LOVI
Klient zgłosił się do nas z zadaniem opracowania nowej strategii marki LOVI, stworzenia platformy komunikacyjnej i strategii serwisu edukacyjno-produktowego.
Do momentu stworzenia nowej strategii i serwisu edukacyjno-produktowego marka posiadała stronę wyłącznie produktową, która nie umożliwiała interakcję z użytkownikami. Nie była również obecna w kanałach social mediowych.
LOVI mimo posiadania badań medycznych oraz unikalnych cech produktów przyjaznych karmieniu piersią plasowała się zdecydowanie niżej niż konkurencja na wymiarach: naturalność, medyczność, eksperckość, bezpieczeństwo, profesjonalizm. Czyli na tych wymiarach, na których powinna być budowana marka premium oferująca wysokiej jakości akcesoria dla niemowląt.
Kolejnym problemem była słaba świadomość marki wśród osób z personelu medycznego odpowiedzialnego za rekomendację akcesoriów do karmienia.
Po przeanalizowaniu wizerunku marki, jej benefitów i RTB oraz potrzeb matek z segmentu premium stworzyliśmy strategię marki skupioną wokół karmienia piersią i eksperckości. Zaproponowaliśmy następujące narzędzia komunikacyjne realizujące strategię:
-
Ścisła współpraca z położnymi w zakresie wspierania karmienia piersią
Postawiliśmy na edukację personelu medycznego. Stworzyliśmy stronę dedykowaną położnym „Strefa położnej”, na której mogą one zamówić materiały dydaktyczne o karmieniu piersią (do wykorzystania w szpitalach i szkołach rodzenia), dowiedzieć się o najnowszych szkoleniach i konferencjach, podzielić się wiedzą na forum i wygrać atrakcyjne nagrody.
Odwiedź stronę Strefa Położnej>>
-
Przygotowanie videoszkołę karmienia piersią
Wspólnie z redakcją miesięcznika Dziecko i portalu eDziecko przygotowaliśmy kilkuodcinkowy serial edukacyjny, dzięki któremu mamy dowiadują się jak karmić piersią i przezwyciężyć problemy z nim związane. Powstała specjalna sekcja o karmieniu w ramach portalu eDziecko. Po zakończeniu akcji niestandardowej udostępniliśmy filmy na kanale marki na Youtubie oraz na fanpage’u i w serwisie LOVI.
-
Strategia i prowadzenie serwisu edukacyjno-produktowego dedykowanego karmieniu
Zaproponowaliśmy strategię strony jako serwisu bogatego w treści edukacyjne, zawierającego ciekawe narzędzia , forum i pomoc ekspertów w zakresie karmienia. Stworzyliśmy miejsce oferujące wsparcie w nauce karmienia, pokazujące markę jako eksperta w tej dziedzinie.
Na stronie zakomunikowaliśmy trzy unikalne cechy marki: badania medyczne, program Sprawdzone Innowacje i ochronę odruchu ssania.
Strona jest przez nas stale zasilana w artykuły na temat karmienia i opieki nad dzieckiem. Prowadzimy na niej również program lojalnościowy, w którym użytkowniczki dzięki aktywności na forum wygrywają produkty LOVI.
Obejrzyj serwis LOVI>>
-
Prowadzenie komunikacji wspierającej karmienie piersią na fanpage’u marki, na Facebooku
Na fanpage’u LOVI budujemy wizerunek marki naturalnej, eksperckiej, prestiżowej, a zarazem bliskiej i czułej. W ramach działań socialowych prowadzimy program „Wsparcie w karmieniu” zachęcający mamy do zadawania pytań i zgłaszania problemów z karmieniem oraz dzielenia się wiedzą przez matki, które owe problemy pokonały.
Obejrzyj fanpage LOVI>>
-
Przygotowanie profesjonalnego przewodnika po karmieniu piersią
We współpracy ze specjalistami w dziedzinie laktacji, pediatrii i neurologopedii stworzyliśmy przewodnik „Szkoła karmienia piersią” stanowiący kompendium wiedzy na temat karmienia dla młodych mam. Poradnik jest rekomendowany i rozdawany przez personel medyczny w szpitalach i szkołach rodzenia.
Obejrzyj przewodnik>>
Szukasz agencji, która dobrze zatroszczy się o Twoją markę?
Daj nam szansę się wykazać.